Egy jobb világért

Egy jobb világért

Az élet szép

2021. július 09. - Liliom Zsu

Az élet szép!

Meg kell  találni benne a szépséget! Haladni kell előre, hogy apránként, napról napra jobbak legyünk, többek legyünk, szeressünk, segítsünk, és mindenek előtt boldogok legyünk. Mert csak ez számít igazán! 

Nem szabad hagyni, hogy az élet rövid ideje szétfolyjon az ujjaink között, nem szabad elpocsékolnunk, mert van dolgunk ezen a világon! Annyi mindent csodás dolog van, amit látni, érezni, kell. 

Mert ha egyszer vége lesz, tudjuk azt mondani a szeretteinknek: Nincs semmi baj, hisz én mindent megtettem, hogy a világ egy jobb hely legyen. Én szerettem, és boldog életet éltem! 

Én ezt fogom mondani az unokámnak. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egy-jobb-vilagert-eletert.blog.hu/api/trackback/id/tr5316617172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása